מאמרים בנושא קוסמטיקה

איך לנקות את עור הפנים

פנים חלקות ונעימות הינם השאיפה של נשים ובנות, כל אחת מעוניינת שפניה יראו רכות ויפות ולטובת העניין כולנו מטפחות את הפנים בעזרת מוצרי הקוסמטיקה השונים. תכשירים לטיפוח עור הגוף והפנים הינם למעשה יתאימו לתת פתרון למגוון בעיות בכל סוגי העור, אותם תכשירים מעניקים מראה חיצוני נהדר וכן גורמים לתחושה של נעימות וחיוניות.

לשם מה חשוב לדאוג לניקיון קבוע לעור הפנים?

עור הפנים הוא מאד עדין ובימינו שהדור משתכלל ומתקדם והטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, אז העור שהוא שברירי וחשוף, פשוט מתכסה במהירות בשיכבת זיהום אוויר, וגם שאריות של איפור, הקומבינציה של הדברים האלה מתערבבים יחד ובהשפעתם של קרני השמש הם מייצרים רעלים שונים שמחלחלים לתוך עור הפנים, ומתפשטים בתוכו על כן יש חשיבות רבה לנקות ולטפח את העור מידי יום בכדי להגן עליו מכל המזהמים למיניהם בכדי שישאר בריא ונאה.

באיזה אופן ניתן לנקות את העור?

העור הינו מתחלק למס' סוגים שונים: שמן, אקנטי עור עם פצעים או צלקות עקב האקנה, יבש, עור מעורב ועור מאוזן בשל כך מאד חשוב להתאים את התכשיר הקוסמטי עפ"י סוג העור.

לעור שמן חשוב להשתמש בתכשירי טיפוח המתאימים לו, מוצרי טיפוח אלה הינם חסרי שומן והם אנטי בקטריאליים.

סוג עור מעורב מצריך טיפול במוצר עדין המתאים לסוג של העור.

לעור יבש צריך להשתמש במוצר טיפוח אשר מתאים לסוג העור כגון תחליב גוף.

עור שהוא אקנטי, יש צורך לנקות באמצעות תכשיר ניקוי שיורד בקלות במים, מוציא את אותם עודפי השומן המיותרים ואף מנקה באופן יסודי את נקבוביות העור.

את אותם תכשירי קוסמטיקה לניקיון ולטיפוח עור הפנים צריכים לבחור באופן מדוייק ובנוסף לבדוק שהם נקיים מרכיבים שלא בריאים לעור הפנים אשר עלולים להזיק לו כמו תוספי בישום, תרכובות המכילות חומצה, ואלכוהול אשר עלולים לגרום לאלרגיה בעור. בזמן האחרון קיימת מודעות רבה לצריכה של תכשירי טיפוח אשר מכילים מרכיבים מן הטבע שמיוצרים מהצומח כמו: תמציות על בסיס פירות הדר, רימונים, סחלבים וכדומה דבר נוסף צריך להימנע מקרצוף יתר בעור הפנים בגלל שזה עשוי לגרום לשריטות בעור.

ניקוי העור במשך שתי פעמים ביום זה למעשה הכרחי ביותר להגנה ולשמירה על בריאותו, עור הפנים חשוף בתדירות למזהמים, עשן, כל סוגי האיפור וכדומה ולכן על מנת לשמור עליו יש צורך לטפח ולנקות אותו בתכשירי קוסמטיקה מתאימים.

כתיבת תגובה